Trener Personalny  |  Iwona Piskorska  


Trening Personalny

to najskuteczniejsza forma treningu. Skierowany jest zarówno do osób
nie mających do tej pory nic wspólnego z aktywnością ruchową, jak i do osób aktywnych, pragnących zmian.
Indywidualne podejście sprawi, że w przyjemny sposób aktywnie spędzisz czas zapominając o stresie i napięciu w codziennym życiu.


Trening ukierunkowany na redukcję tkanki tłuszczowej i poprawę ogólnej sprawności fizycznej. W treningu wykorzystuje się połączenie ćwiczeń siłowych, które wzmacniają układ mięśniowy i kształtują sylwetkę z ćwiczeniami aerobowymi mającymi na celu przyspieszenie metabolizmu. Najlepsze efekty daje trening wraz z odpowiednio zbilansowaną dietą.

Jeśli odczuwasz napięcie lub ból w obrębie grzbietu lub kończyn, jesteś po kontuzji, bądź po prostu chcesz utrzymać swoje ciało w formie, ten trening jest dla Ciebie! Wykorzystywane są tu zarówno ćwiczenia wzmacniające wszystkie mięśnie które tego wymagają, stretching, rozluźnianie mięśniowo powięziowe oraz terapia punktów spustowych.

Taki rodzaj treningu ma za zadanie:
  • zmniejszyć lub wyeliminować dolegliwości bólowe kręgosłupa, obręczy barkowej i stawów
  • wzmocnić mięśnie posturalne
  • zmniejszyć napięcie mięśniowe
  • poprawić elastyczność i postawę ciała
  • przywrócić sprawność ruchową
  • odprężyć się

Trening skierowany dla osób chcących zwiększyć siłę lub masę mięśniową. Nie ma jednej zasady według której prowadzi się taki trening. Rodzaje ćwiczeń i metody treningowe dobierane są do możliwości poszczególnych osób. Najczęściej jednak wykorzystuję ćwiczenia wielostawowe, (przysiad, martwy ciąg) które jednocześnie angażują wiele grup mięśniowych i dają najlepsze efekty. Dodatkową zaletą treningu siłowego jest pomoc w spalaniu tkanki tłuszczowej, mimo że nie takie jest jego główne założenie.

Boot Camp to z założenia trening grupowy w terenie angażujący wszystkie partie ciała, poprawiający motorykę, wzmacniający wytrzymałość i odporność.
Z założenia też jest o wysokiej intensywności, w praktyce intensywność jest dostosowana to ćwiczących.

Przygotuj się do Runmageddonu na treningu Boot Camp! Chcesz zrobić coś zwariowanego, sprawdzić swoje możliwości?
Pojedźmy na Runmageddon! Co to jest?

Bieg z przeszkodami na różnych dystansach:
  • Rekrut (6km i ponad 30 przeszkód)
  • Classic (12km i ponad 50 przeszkód)
  • Hardcore (21km i ponad 75 przeszkód)
Rumnageddon nie jest nastawiony na rywalizację, ale na świetną zabawę. Boisz się że możesz nie dać rady? Tam każdy sobie pomaga. Możesz przeżyć świetną przygodę poznając przy tym granice swoich możliwości. Treningi przygotowujące do biegu prowadzę w klubie i w terenie, wykorzystuję do tego drobny sprzęt i otoczenie. Nie chcesz jechać sam? Weź ze sobą partnera/kę, znajomych. Treningi mogą być prowadzone indywidualnie lub w grupie.

Boisz się negatywnego wpływu ciąży na Twój wygląd? Zadbaj o swoją formę już w trakcie ciąży. Odpowiedni trening w czasie ciąży nie tylko nie zaszkodzi ale pomoże Ci zdrowo i w dobrym samopoczuciu przeżyć ten wspaniały okres.

Dzięki aktywności:
  • unikniesz cukrzycy ciążowej
  • poprawisz pracę układu oddechowego i krwionośnego, dzięki czemu więcej tlenu i składników odżywczych trafi do płodu
  • wzmocnisz mięśnie, plecy nie będą Cię bolały a opuchnięcia i obrzęki będą mniejsze
  • poprawi się Twoja stabilizacja, wzmocnisz osłabione mięśnie
  • szybsza przemiana materii sprawi, że nie przytyjesz więcej niż powinnaś
  • poród będzie szybszy i łatwiejszy
  • zminimalizujesz ryzyko wystąpienia rozstępów
  • szybciej powrócisz do formy sprzed ciąży
Przeciwskazania do ćwiczeń:
  • krwawienia
  • niedokrwistość
  • ciąża bliźniacza
  • nadciśnienie tętnicze
  • odklejające się łożysko
  • ciąża zagrożona
  • przeziębienie i grypa
Po porodzie:
Jesteś świeżo upieczoną mamą? Niezależnie od tego czy wcześniej trenowałaś czy nie, nadszedł czas na powrót do formy. No tak, ale „nie mam siły” „nie mam czasu”, „nie mam z kim zostawić dziecka” „nie chcę żeby wszyscy na mnie patrzyli w klubie”. Takie wymówki do mnie nie trafiają… Trening da Ci energię byś mogła w pełni cieszyć się macierzyństwem. Nie musisz szukać opiekunki do dziecka na czas treningu, nie chcesz ćwiczyć w klubie? JA PRZYJADĘ DO CIEBIE. Trening w domu jest tak samo efektywny, jak ten w klubie.

Prowadzisz siedzący tryb życia, szybko się męczysz, a może brakuje Ci energii? Pora to zmienić!
Trening kondycyjny to świetny sposób na poprawę samopoczucia i kondycji fizycznej. Składa się z ćwiczeń wielostawowych, które efektywnie wzmacniają układ mięśniowy i poprawiają ich wytrzymałość oraz ćwiczeń aerobowych, poprawiających wydolność organizmu.

Dzięki temu:
  • zauważysz poprawę samopoczucia już od pierwszych treningów
  • poprawisz swoją kondycję
  • przyspieszysz swój metabolizm
  • szybciej spalisz tkankę tłuszczową
Ćwicz tam gdzie lubisz… Trening możemy przeprowadzić nie tylko w klubie, ale również w terenie czy w domu.

Trening funkcjonalny to przede wszystkim funkcjonalne ćwiczenia wielostawowe, czyli naśladujące ruchy, które wykonujemy podczas codziennych czynności takich jak: przysiady, skłony, podnoszenie przedmiotów z podłogi czy obracanie się.

Dzięki temu treningowi:
  • poprawi się stabilizacja stawów
  • wzmocnisz mięśnie
  • poprawisz kondycję
  • poprawi się Twoje samopoczucie
Do treningu wykorzystuję przybory takie jak: bosu, ketlebell, TRX czy piłka lekarska

TRX

TRX to prosty przyrząd do treningu w podwieszeniu, który skutecznie zastępuje trening na siłowni. Jest lekki, nie zajmuje dużo miejsca, można na nim ćwiczyć niemal wszędzie, w domu w parku i wszędzie tam gdzie znajdziemy dla niego mocowanie. Ćwiczysz wykorzystując ciężar własnego ciała. Trening na TRX poprawia stabilizację, wzmacnia mięśnie posturalne, jest przeznaczony dla osób początkujących jak i zaawansowanych

Nie chcesz ćwiczyć sam/a, potrzebujesz dodatkowej motywacji? W grupie raźniej. Weź ze sobą partnera/kę, znajomych lub kogo tylko zechcesz
i zdecyduj się na trening w kameralnej grupie 2-5 osobowej.
Taka opcja zmniejszy koszt treningu, zwiększy motywację, da element rywalizacji i mnóstwo zabawy

Nawet najcięższy trening i najszczersze chęci nie pomogą w osiągnięciu wymarzonego celu, jeśli nie będą poparte odpowiednio zbilansowaną dietą. Choć dieta często kojarzy nam się negatywnie, w wyrzeczeniami dużym poświęceniem, to w rzeczywistości wcale nie musi taka być. Zdrowa dieta wcale nie musi oznaczać niesmacznych potraw i wielu godzin spędzonych w kuchni. Układając plan żywieniowy pokażę Ci jak przygotować SMACZNY, ZDROWY I SZYBKI posiłek.

Optymalne połączenie diety i treningu to klucz do sukcesu!

Chcesz zrobić coś dla siebie ale brakuje Ci czasu? A może nie czujesz się komfortowo ćwicząc wśród wielu osób w klubie? Jeśli tak, PRZYJADĘ DO CIEBIE.
Trening w domu jest tak samo efektywny, jak ten wykonywany na siłowni.
Nie obawiaj się o brak miejsca, do treningu potrzebujemy go niewiele. Do zajęć wykorzystuję min TRX Suspension Trainer, ketlebells, hantelki, Bosu, Tubingi, Gymstick i wiele innych. Sprzęt przywożę ze sobą, więc nie jesteś narażony na dodatkowe koszty.

Trening w terenie to świetna alternatywa dla treningu na siłowni. Nie ogranicza nas przestrzeń, nie czekamy aż zwolni się sprzęt. Trenując w terenie wykorzystuję drobny sprzęt typu TRX Suspension Trainer, ketlebells, sztangę Body Pump i przede wszystkim to co mam dookoła (drzewo, ławka). Miejsce wybieramy wspólnie, park, las czy ogródek, w zależności od tego czy wolisz ćwiczyć wśród innych czy w zaciszu.

Dzięki treningowi w terenie:
  • naładujesz się witaminą D i pozytywną energią
  • dotlenisz organizm
  • zaoszczędzisz czas i pieniądze dojeżdżając do klubu






realizacja © Studio BEST 2015


Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus
Instagram
Instagram
Instagram